Kızlar bugün bebeğimizin kalp atışını duymaya gittik çok şükür kalbi atıyor 6 hafta 1 günlükmüş herşey yolunda dedi ama kese ince gözüküyor dedi. Progestan verdi 8. Ve 9. Haftaya kadar her akşam günde 3 tane fitil olarak kullan dedi. Şuan tabiki moralim çok bozuk böyle bir durum yaşayanlar neler yaşadı merak ediyorum. Diğer randevumuz 1 ay sonra . Bu ilaç iyi gelir mi kese kalınlaşır mı ilk gebeliğim çok cahilim ve korkuyorum:(