Zlyh3057 Esradenizz1 13 haftalık olduk biz, benim bulantılarım olmadı hiç canım, şimdi de bir sıkıntım yok çok şükür 🌸
01180322 Esradenizz1 13. Haftadayiz bizde . Başlarda göre çok iyiz diyebilirim. Cuma kontrol var bide ikili test gibi bişey yapacaklarmış herşey yolunda gider umarım🤲sağlıkla alalım kucağımıza hepimiz
AylaMete Esradenizz1 Kokular konusunda daha hassas olmaya başladım. Bir de mide bulantisı istifra durumu başladı daha yeni. 🙄
Esradenizz1 01180322 amin hayırlısıyla kucağımıza alalım o zor dönemleri atlattık bundan sonra güzel geçer inşallah herşey