Kızlar, çok özür dileyerek söylicem ama dayanamıyorum sormalıyım… malumunuz gebelikte bağırsak sorunları oluyor. Ben de 38.haftaya girdim bugün ve kabızlık sorunum arttı. Biraz önce resmen ağlayarak tuvalettimi yaptım. İnanılmaz bir doğum korkusu sardı beni ben nasıl doğurucam….