Srnblog Arkadaşlar aranızda İzmir özel şehir hastanesi Fatma hanıma giden varmı muayene ücreti ve doğum ücreti hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
ggelen Srnblog ben bi kere gittim hiç memnun kalmadım ilgi alaka güler yüz 0 dı bana mı denk geldi bilmiyorum ama bi daha da gitmedim