Güzel anneler merhabalar.Bu 2.gebeliğim kızım 28+6 da doğdu 850 gr.şu an elhamdülillah hiçbir sorunu yok.2.gebeliğimde şu an 35+2 deyim yine yüksek tansiyon sorunum var ve bebek bu yüzden gelişmiyor 1700 gr hala.Böyle bir sorun yaşayanınız var mı ne bu psikoloji beni çok yoruyor gerçekten bu ay sonu doğum gözüküyor bebek gelişmiyor çünkü.Bir de Kayseri de tavsiye edeceğiniz doktor var mı