39 haftalık hamileyim 2 gündür düzenli olarak karnım sertleşiyor sonra yumuşuyor ve adet sancısı gibi sancı oluyorum daha demin duş aldım ağrım azaldı ama karnım tekrar sertleşti bebek hareketleri normal sizce şu an hastaneye gitmeme gerek var mı? Oraya gidip tekrar eve göndermelerinden korkuyorum çünkü hastane baya uzak ne yapmalıyım hanımlar? fikir verin