Kubra00111 Kızlar Dr gittim 15 mm sağ da bir yumurtan olduğunu söyledi klomen kullandım çatlatma iğnesi yapacaktı 19 20 olmasını bekliycez dedi cuma kontrol var Perşembe ilişki olsun dedi sizde durum nedir diğer yumurtalar küçük heralde tek biri olgunlaşıyor
Kubra00111 Kubra00111 Dr da dedi bizim için gebelik oluşması icin bir tane yeterli dedi hepsi aynı anda gelisseydi sıkıntı mı olur anlamadım amh da iyi çıkmıştı
Kubra00111 a_yse12 Dr dedi hem de güzel yerde gelişmiş daha da gelişsin dedi kürler de yap dedi yaliyorum havuç incir ve hayıt otu çayı
a_yse12 Kürleri drlar bnm bildiğim pek tavsiye etmiyor Dr lar bnde klomen fln herşey kullandım gelişti etti gebelik olusmadi en son aşılama yöntemi uygulandı çok şükür ki 15+5 iz şuan 🥰🙏🏻 darısı başına İns cnm
Kubra00111 a_yse12 Saraçoğlu da yapıyordu yumurta gelişimi için etkiliymiş ama geçen haftaya göre fark var bende klomen kullandım bu ay
a_yse12 @Kubra00111 zaten klomen büyütüyor yumurtalıkları ins isteğin sonuca ulaşırsın 🥰 teşekkür ederim bu arada
Kubra00111 a_yse12 inşallah ne bileyim Kürlere çok bilgili bir drum var onu dinleyerek başladım soğan kürü vermişti daha önce kist içinde çok şükür geçti