Merhabalar, ben kamuda tarih öğretmeniyim. Çarşamba 32 inci haftanın içine gireceğim. Doğum izni bu hafta başlıyor sanırım 8 hafta önce 8 hafta sonra. Benim ilk 8 haftam zaten tatile geliyor. 5 hafta çalışabilir raporu alma şansım var mı? Doğum iznimin 1 ayınıda doğum sonrasına aktarmak istiyorum.