Gebe_hanim Kızlar merhaba bebeğim 34.haftayla uyumlu bu durum doğumun zamanını etkiler mi? Hani bebek önde olduğu için erken doğum gibi bir durum olur mu?
Bal_1604 Gebe_hanim benimde önde bilgisi olan varmı bende bekliyim ama bence yoktur ya benim doktorum 37ye kadar dogurmaman lazım falan dedi ama bende sormadım böyle bişey olabilirmiki
zeynozey Gebe_hanim bizimkide 1 hafta önden gidiyor, doktora sordum doğumu etkilemez sat a göre hareket edicez dedi
Gebe_hanim Bal_1604 Bende bilmiyorum aklıma takıldı bir an 🤷🏻♀️ benim doktorum da 38den sonra doğuma karar veririz dedi
Tubammtekin Gebe_hanim etkilemiyor canım bende 39+3 oldum ama ultrasonda 1,5 hafta önde gidiyo hala doğurmadım😅
Gebe_hanim Tubammtekin Hahahaha aman aman etkilemesin Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻❤️