Mutluemos Bal_1604 perra çikolata dan yaptırdım mükemmel taptezi öyle de güzeldi eğer yaptırmak için soruyorsan sayfaya göz at derim eğer o sayfadan yaptırdıysan da bilgim yok
busrabrbr Bal_1604 ben çikolata deposundan yaptırdım hızlı da geldi sorunsuz korkuyordum vallahi ama çok şükür sorun yaşamadım tavsiye ederim tadı da düzel bazıları kötü oluyormuş falan
35_tecrube Bal_1604 ben lunadan magnet yaptırdım çok ama çok hoşlar güzelde paketli halde geldi cikolatayida ordan yaptıracağım 33 haftaligim Ağustos sonu doğumum Ağustos başında vereceğim siparişi inslh havalar sıcak acele etmek istemiyorum
Eksijelibon Bal_1604 evet canım lunadan. Ekstra 20 adette kolonya istemeyi düşünüyorum. Daha 32 haftadayım 35 te vericem siparişi umarım dolandırılmam ama sanmıyorum😃
Bal_1604 Eksijelibon 😂 bende 34.haftadayim araştırmaya başladım egef ordan yaptirirsam size bilgi veririm
Bal_1604 35_tecrube evet benimde Ağustos başında 12si gibi ama sıcaklara güvenip sipariş veremiyorum sanırım bı 15 gün kala falan veririm siparişi
35_tecrube Bal_1604 bende öyle yapacağım inslh erken veriyim dolaba koyarım desem kağıtlı belki bir sorun olur diye dusunuyorum