aysenurtorunn Selam doğacak olan kızıma anne yanı için park yatak aldım kullanan anneler memnunmudur kaç yaşına kadar kullandınız artıları eksileri nelerdir
__mom1 Ozoooo alışveriş yaparken gördüm beşiklerin yanlarına koymak için yastıklar yapmışlar hem dekoratif hem koruyucu gibi bizim park yataklara da almak gerekiyor mu? Siz aldınız mı? @aysenurtorunn @Coynes @Ygunver
Coynes aysenurtorunn bende elele aldim icine yatak aldinizmi sitesinden aldigim icin yatagi hediye geldi
Ygunver Coynes bende elele aldım ama gelen çok ince olduğu için ayriyeten trentyoldan ayrı bir yatak aldım içine
aysenurtorunn Coynes bende aynı öyle aldım yatak hediye geldi peki nevresim takımını kaça kaç aldınız lastikli çarşafı kaça kaç aldınız ölçü olarak
Ozoooo __mom1 ben almadım şekerim zaten park yatakların kenarı file gibi oluyor bizimki öyle çarpsa da file yani bez gibi düşün
Ygunver __mom1 ben almadım canım gayet korumalı hani onlar daha çok süs için tercih meselesi olabilir görsel amaçlı
__mom1 aysenurtorunn sadece çarşaf aldım. Zaten yastık ve yorgan kullanmıuoruz 1 yaşa kadar. Takım almadım