Nkoca Artık doğsun istiyorum 5dk bir kasılmamda var sizce nezaman çoğalır neler yapmam gerekiyor hızlı hızlı açılsın diye
Maya311214 Nkoca bi videoda görmüştüm hızlı hızlı yürüyor squat yapıyordu. Hadi tezden kucağına al inşallah
Buse01 Nkoca merdiven in cik sicak dus al dusta bile squat yap insallah hayirli saglikli bi dogum yaparsin Rabbim yardimcin olur :)
Senayemre Nkoca bende daha doğum yapmadim ilk gebeligim ama yinede duydugumu paylaşmak istedim canım🤗🤗🤗
Asdfgh Scak su dıyolar ama net bilmiyorum canm beline tut bıraz bende 37 deyim ah keske benımde açılmam olsa yaaaa, bıde sguat yap bol bol
melise İmkanınız varsa kendinizi çok yormadan yürüyüş yapın,😃bende henüz doğurmadım ama banada çevremde hep düzenli yürüyüş merdiven inip çıkmak diyorlar.Hatta günü dolan bi arkadaşımı açılması yok diye sezeryana almak istemişlerdi,o da bebeğim hareketli kendime güveniyorum diye o gün bol bol merdiven inip çıkmıştı.Ertesi gün Doğuma aldılar :) Tabi doktorlar bunu okusa ne der bilmiyorum ama bu tür hareketler faydalı oluyor😊Birde hurma yemek doğumu kolaylaştırır bende hurmaya dadancam bu hafta😃🙈
melise Bsrerkk hamileliğimin ilk aylarında almıştım ama bulantılardan yiyemedim tiksinmiştim.Şimdi 37 haftam yarın almayı düşünüyorum bebiş ne zaman gelirse artık doğana kadar yerim herhalde :))
melise Tugba07 😊😊 yanlış bilgi vermek istemem hiç tür araştırmadım açıkçası😊Yarın aktara gideceğim inşallah hangisi daha iyiyse onu alırım muhtemelen