semaa_ Serendipty ay ben doğum yaptım ama 40 için randevum vardı iptal ettim doktora yazdım hangi hastaneye gittiyse oraya gidicem bakalım daha dönmedi
semaa_ Serendipty bende öyle bilgi verirler size de ama neden ayrılmış çok memnundu Ayşegül hoca da hastaneden anlayamadım
Haba7 Kadıköyde kendi yerini açmış Ayşegül hanım onun adına sevindim ama kendi adıma üzüldüm hem uzak hemde muayene fiyatı yüksek