Kızlar Ödemiş’te oturuyorum kalabalık olması ve ilgisizlikten çok şikayetçiyim 15 haftalık olduk hala daha doktorumu bulamadım her kontrolde farklı doktora görünmek zorunda kalıyorum . Tireye gitmeye karar verdim. Kadın hastalıkları ve doğumda Murat Can adında bi doktor varmış tanıyan var mı artık sabit bı doktara gitmek istiyorum. Tavsiye eder misiniz?