Aysebkr1258 canım seni çok iyi anlıyorum. Benzer durumu ben de yaşamıştım. Aynı dediğin korkutucu şeyleri okudum. Sonra instagramda bir doktora sordum. Bebekler bizden daha dayanıklılar dedi. Belki anlık bir korku yaşamış olabilir bebek ama uzun vadeli bir sorun olmaz dedi. Hatta dayanamadım ertesi gün üniversitede asistana gittim( üniversitede çalısıyorum, araştırma görevlisiyim) dedim böyle böyle dün korktum bebeğe bişey olmus mudur, kalbi durar gibi hurafeler dolaşıyor dedim. Güldü, bu hurafelere inanmak için fazla bilimsel değil misin dedi, haklı ama işte insan tedirgin oluyor. Sonra baktı ve kalbini gösterdi pıt pıt atıyordu maşallah 🙏 diyeceğim o ki gönlünü ferah tut. Allahın izniyle onlar en güvenli yerdeler, anne rahminden daha korunaklı bir yer yoktur herhalde 😍