tazeanne23 Yade ve Eliz ismini bende düsünmüstüm fakat Yade kürtce de Anne demek o yüzden biraz tuhafima gider cocuguma anne diye seslenmek dedim vazgectim😅 Eliz in de Elizabeth kisaltilmasi oldugunu görünce ondan da vazgectim