-Zeyynepp- Benim vücudum da kilo almaya çok müsait sağlıklı beslenmeme ve abartmamama rağmen aldım bu kiloyu.. Cidden o kadarrrrrr yoğun bir tempo var ki yemek yemeye vaktim olmuyor ,sırf süt olsun diye alel acele yiyorum ..Tek başıma bakıyorum onun etkisi de var tabi, herseye yetişmeye çalışmak zor oluyor