Sevval0308 kubraayman anam mirhani kimse söyleyemez bence 😂onun için yiğit Taha yoksa mirhan da güzel isimmis. Adıyla yasasin gelsin miniklerimiz
Anneseker kubraayman mirhan tek başına güzel ama taha ismiyle çok uymamış sanki söylemesi zor geliyor ❤️