Turkan1234 Kızlar 36+1 haftalığım az önce hekimeme yazdım sarı yeşil akıntım var diye gelin gynolomexin fitil yazıcam dedi. Kullandınız mı bunu bi sakıncası var mı
Ebraz Turkan1234 mantardan şüphelendik doktorum bana verdi kulllandım ben canım 1 kutuda 2 adet var bana 3 kutu verdi 3 günde 1 tane kullan dedi gece yatmadan önce yerleştirdim kullandım
Cerena_87 Turkan1234 benimde akıntım vardı eşki bi koku vardı kullandım bişey olmadı geçmezse tekrar kullan demişdi hamilelikde akıntı normal bence kokmasa kaşınmazsa
Esrabcdef Turkan1234 mantar başlangıcı vardı enfeksiyona bağlı olarak vajina çevresinde apseler vardı bende 2 kutu kullandım toplam 4 tane, geceleri 1 tane yerleştiriyordum. İki günde apseler patladı ve beni baya rahatlatmıştı.
Turkan1234 Ebraz sizin de kullanımdan sonra aşırı derecede akıntınız oldu mu az önce suyum geldi sandım gittim baktım iltihapmış
Turkan1234 Cerena_87 maalesef koku kaşıntı var. Su 3 litre içiyorum azalıyor ama azıcık ihmal etsem suyu hemen bidaha
aleeyllz12 Turkan1234 bende kullandım canım 3 gün arayla atıyorsun. Ama ben ayrıyetten hap da kullandım. Etkisi hap ile daha iyi bence
Turkan1234 aleeyllz12 bende kullanıcam inşallah şifa olur doğuma az kaldı bu enfeksiyonla doğurursam bebeğe geçer diye korkuyorum
minikmucizeemaak Turkan1234 Bende enfeksiyon yoktu akıntım vardı çok o yüzden hem krem hemde fitil gerdi enfeksiyon olabilir diye o kadar yoğun devam etmedi daha sonra akıntım
minikmucizeemaak Turkan1234 Enfeksiyon tahlili yaptırdım canım enfeksiyonum yoktu, beyaz akıntım vardı. Eskiden kesik akıntım olmuştu o zaman enfeksiyon yaşamıştım ama bu normal beyaz akıntıydı.