Selam anneler nasılsınız🫶🏻siz ne zaman doğurdunuz ya,ben bu gün 38 haftamı tamamladım hiç bir doğum belirtim yok henüz,çok canım sıkılıyor artık😣sıcaklar bir yandan,damar tutmaları bir yandan,doğursamda canımın acısı dinse diye sabırsızlanıyorum🤧siz neler yaptınız doğumun başlaması için?