Yorgn Yonxz_2134 geneli annenin sağlığı için sıkıntı yoksa yapmiyrlar diye biliyorum tabi hastaneye de sormak.lazim ben de 2.sezeryan olacağım gün vermediler ama aynı sayılırız sizinle
Yonxz_2134 Yorgn ben de panik atak var cnm korkuyorum o yüzden genel istiyorum ilk gebeliğimde genel anestezi oldum inşallah bunda da genel olur um
Yonxz_2134 Gkee evet canım ilk gebeliğimde özel de oldum genel anestezi yaptılar bundada özel e gitcem yaparlar herhalde