1melekannesi3858 Yazmelegi_ işin garip yani diğer ay gidiyim desem kontrol kalmıyor diğer ayın 14 u ya da 21 i doğum yani haftada bir geleceksin dedi diğer ay başında gitsem ondan sonraki kontrol 14 üne denk geliyor saçma sapan
1melekannesi3858 Yazmelegi_ aynen canım saçma sapan denk geldi bide aksilik mesai dışı polikinluk doktordan kaseli kağıt alacam
1melekannesi3858 Yazmelegi_ kuzu bide şey diyecem ben pazartesi günü gittigimde 33 haftalık olacam benim.bebis bi hafta geride gözüküyor hep ölçümler kilosu haftası ile uyumlu cikiyo ama bide bu gittigimde 33 oluyorum.ya doğum şeklini söylemez mi daha ya yoksa
Yazmelegi_ 1melekannesi3858 anladım kuzu eğer normal düşünüyorsa devlette genelde bazıları doğuma geldiğinde normal devam etmezse sezeryana alıyor ha olası bir durum varsa 37 den sonra söyler heralde ne olacağını
1melekannesi3858 Yazmelegi_ amin inşallah canım benim.cumlemizin bebis sağlıklı sıhhatli gelsin inşallah