Aselim24102022 Kızlar sezaryen den 5 ay gibi kısa zaman sonra hamile kalan var mı ben kaldım ve korkuyorum çünkü hala dikişlerim iyileşmedi ya açılırsa diye korkuyorum 🥺🙏 lütfen yardım
zeynozey Aselim24102022 benn😅 tam 5. Ayda hamile olduğumu öğrendim☺️ geçen sene haziranda doğum yapmıştım şimdi 2. Sezeryan ay sonuna inşallah 🤲🏻 çok şükür dikişlerimle ilgili sorun yaşamadım korkmuştum bende rahim büyüdükçe ağrı sızı olur diye çok şükür hiç olmadı☺️
Aselim24102022 zeynozey bn korkuyorum açıkçası çünkü dikişler yeni ve yine ameliyat olcam ya çok agrirsa toparlanamazsam diye