Melekhkn Daha hamile kalmadan balina gibi olcam kizlaar belkide hamileyimdir bilemiyorum aşırı yeme isteği bi belirtimidir yarın kan testi vercem😊
Seerpll Melekhkn ay bende öyle ya yedikce yiyesim geliyo doymak bilmiyorum cok iştahım acıldı benımde aşılamamın 11.günü yarın kan vercem inşallah hamileyimdir🤲
cito83 Melekhkn inşallah hamilesindir bende 7. haftaya kadar ne yiyceğimi şaşırmıştım 7 den sonra mide bulantısından ağlayarak yiyodum
Minnakelifim Melekhkn ben 36+2 haftalik hamileyim bi oturusta 2 somun ekmek yiyorum ve 20 kilo oldum doktor doguma kadar 30 oluraun sen biraz az ye dedi 😂😂 ama napayım aşiri yeme istegi var ve doymuyorum 😏
Cisel Melekhkn benimde 5-6 gun gecikmisti deli gibi yemek yiyordum. Sonra gebelik cikti bulantilar basldi simdi lokma yiyemiyorum😂 9+2 yiz darisi basiniza
Cisel Melekhkn ahh ahh aylar cabuk gecsin cunku ben hic sevmedim gebeligi:) bu yan etkiler beni akil hastasi edecek diye korkuyorum
cito83 Hulya57 inşallah olmazda ben mide bulantısından tiksintidense yemeyi çok kilo almış olmayı tercih ederim gerçi gene 12 kilo aldım ama 20 olsa razıydım
Seerpll cito83 evet verdim b-hcg 5.00 cıktı cuma kendi doktoruma vercem negatif dedi burdaki polikinlik cumaya kadar yükselirmi bilimiyorum 😌