Myrs2 35. Haftama giricem yarın. Hamileliğimi gündüz uykularım sayesinde öğrendim. Ondan sonra da ne bi mide bulantısı ne baş dönmesi ne halsizlik. Sadece karnım büyüdü, Kıyafetlerim olmamaya başladı, en büyük şikayetim bu sanırım 🤭🤭 inşallah doğumum da hamileliğim gibi geçer diye dua ediyorum şimdi. Sıcak evet rahatsız ediyor İzmir deyim bi de ama ben deliksiz uyuyorum, gece tuvalete kalkma huyum yok. Yani çok şükür bi sıkıntım yok. Bebişim kız bu arada. Cinsiyetle alakalı değil, vücut yapısıyla ve hamilelik öncesindeki beslenme şekliyle alakalı olduğunu düşünüyorum.