Hulypehlvn Merhabalar, Demir ilacını gün içinde ne zaman alıyorsunuz? Tiroit ilacı da kullandığım için tiroidi sabah aç karnına alıyorum demiri de gece yatmadan önce Demir ilacı aç karnına mı içiliyor gece yatarken çok aç olmuyorum acaba doğru mu yapıyorum
Bernasnli Hulypehlvn aç karnına içilir tatlım farklı bir durum yoksa tabi ki doktorun ona göre öneride bulunur
symag Hulypehlvn sabah saat 6 da tiroid ilacını alıyorum yatıyorum tekrar. Uyandigim da demir ilacını . Sonra mide bulantısı için de ilaç alıp kahvaltı mi yapiyorum
Sibel01ezgi Hulypehlvn ben feramat kullaniyorum sabah ac karnina benide ishal yapiyor doktor sidefer kullan dedi.ama ac karnina icilmesi lazim
nurarslan01 Bende demire başlayacağım. Bağırsaklarım zaten kötü olduğu için doktorum gece uyumadan alıp hatta bekunis diye bir ilaçla desteklememi istedi
nurarslan01 Mucizemgeldi gaz sancısı ve kabızlık şikayetim var ne yazık ki. Ultrosonda hep gaz sancısı çıkıyor ne kadar ilaç içip gitsem de
Mucizemgeldi nurarslan01 peki bu bekunis dediğiniz ilaç ne işe yarıyor bende de aynı sorunlar var ben sırf bu yüzden ilaç içmiyorum ne demir ne kan
nurarslan01 Mucizemgeldi bekunis kabızlık için canım demir de kan hapıydı o da kabızlık yapabiliyormus
Esraa79 Hulypehlvn bana aç karnına iç dedi dr ama bulantı yaparsa yemeklerden 2 saat sonra iç dedi. İçtiğimde aç olmuyorum aslında gece mi içsem bende