melasya ilk gebeligimde 20. haftadn sonra dmisti drum.amonyaksiz bitmisel boya nashi idi sanirim markasi onunla dip yaptirmistim.beyazlarim olmasa hic dusunmezdim bile cok fazla var.simdide ole boyatmak icin 20.haftayi bekliyorum yine
Pars Dilekkkk 3. Aydan sonra boyatmamda hiç bir sıkıntı olmadıgını söylemişti doktorum ama ben yinede organik boya tercih ettim.. 24 haftalığız bi sıkıntımız yok çok şükür..
Smye Monarosa ya biraz takılıyoruz evhamdan stresten de olabilir o boyun agrısı bas agrısı şunu düşünün o kadar bakım yaptırıp badem yağları vs sürüyoruz hiç sac çıkmıyor neden deri emilimi çok kısıtlı çünkü
Monarosa Smye dünden beri o kadar çok hamile değil misin nasıl boyatırsın lafları duydum ki psikolojik bile olabilir 😁
Heycanli Smye bende boyadim ama hamileligin ilk haftasinda bilmiyodum cunku adet olcam diye bekliyodum olmadim insallah bir sorun yoktur
Neseyakut Heycanli aynısını bende yaptım haberim yoktu boyattim saçımı 7 haftalık ken şimdi 32 haftalık oldum. Arada aklıma gelir
Mutluyumanneyimm Dilekkkk o da bişey mi gebe olduğumu bilmiyodum 2 kere boyatmıştım 3 haftalık hamileymişim😂 Onun dışında 2 gün önce yine boyattım doktor saç boyama diş çekme bunların kanıtlanmış bi zararı yokmuş canım
esradnz Dilekkkk ben iki kere boyadım 39 haftalık hamileyim şimdiye kadar bir sorun çıkmadı inşallahda çıkmaz