Kızlar 11. Haftamdayım. Uzun süredir ciddi bi akıntım oluyor eğer günlük ped kullanmazsam iç çamaşırımdan pijamama pantolonuma çıkıyor. Doktoruma da söylemeyi unuttum ama bu intagramda Kübra kuşun yaptığı nioli yağını denemeyi düşünüyorum. Bebeklerde ve hamilelerde de kullanıyormuş kullanan ve memnun kalan var mı ?