Kızlar selam. Bugün iki tane erken gebelik testi aldım ilki pozitif çıktı anında. Sonra emin olmak için diğerini yaptım. O da aynı çıktı. Tabi hemen hastaneye gidip kan verdim. Ama sonuç negatif.
Ya gerçekten ağlayacağım bu nedir şimdi? Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı? Gerçekten elim ayağım titriyor ağlamak üzereyim