mariye0915- 6+1 gebeliğim . Kırmızı az az kanamam var. İlk gittiğimde sorun yok yerleşme dediler ilaç duphaston kullanıyorum , aranızda yaşayan var mı bir sıkıntı olur mu . Korkuyorum 🥹