Evdeki kaynama derecesi içindeki bakterilerin ölmesine yetmiyomuş ama bana bi doktorda söyledi pastörize süt ve yoğurt ye evde kendi yaptığında ne kadar kaynatsanda olmaz diye bende evlendiğimden beri kendim evde yoğurt yapıyordum doktor öyle söyleyince bide burda okuyunca ne yapacağımı şaşırdım valla