Kızlar merhabalar.. İkili testte sağ böbrek izlenip sol böbrek izlenmemisti. 2. Haftada bir kontrole gidiyordum. 21. Haftamdayim bugün tekrar gittim ve. Sağ böbrek 15 . Haftada %100 izlenmisti zaten. Sol böbrek izlenmemisti.. Bugün ise birşeyin böbreğe benzediğini fakat ektopik böbrek olunabilcebini söylediler kesin olmamakla birlikte 3 hafta sonra kesin netleşir dediler. Tek bobrekli olup sağlıklı sihatli doğum yapan veya 2. Böbreği ektopik böbrek denilen var mı. Doktorlar çok kötü konuşmuyor.. Ama yine de anne yüreği hep bir teselli arıyorum .. 😔