Ebruum Arkadaşlar ben şuan 4 haftalık gebeyim öğrendiğimde doktora gittim çok şükür kese falan oluşmuş ama şuan kaşık ve karın ağrım çok oluyor normalmi ?
Ebruum Ya böyle miğde bulantım falan YÖK iştahımda normal bilmiyorum sonrada olurmu şuan yeni çünkü ama bu ağrılar biraz korkuttu beni teşekkür ederim ☺️