Umaybuke Özelde doğum yapmayı düşünüyorum şimdiden arayışlarım başladı. Ücretler hakkında(muayene,doğum,doğum paketi..) bilgi verebilir misiniz?
Lindam06 Umaybuke ben özel kliniğe gidiyorum hala doğum paketi vermedi ama Medicalpark falan 20 bini geçmiş gittiğim klinik 40 tan aşağıya istemez diye düşünüyorum. Muayenem 1.500 milyar.
Liyacim Umaybuke ben özel bir kliniğe gidiyordum haziran ayında verdiği fiyat 40 bindi fakat doğumda memoriali kullandığını doğum ücreti ve ameliyat ücretini doğumun olduğu dönem şartlarında alacağını söyledi . Doğumum inşallah Ocak 2024 olacak bu ekonomide ücret 50-55 olur diye düşünüyorum. Ama paket. E özel hastane arayışına girdim medicalparkın paketi hoşuma gitti orada da doktorun uzmanlığına göre değişiyor 28 bin benin düşündüğüm doktor, doç, büyük ihtimal ondan alacağım paketi
Umaybuke Lindam06 hangi doktora gidiyorsunuz ? Ben birkaç yeri aradım genel olarak 30 bin diyebilirim
Lindam06 Umaybuke Platin Tower da Şenol Kalyoncu. Samimi içten bir doktor :) inşallah bırdahaki gidişimizde söyler artık doğum paketini
Lindam06 Umaybuke kaç haftalıksınız yaklaştı mı doğumunuz :) Keçiören deyim ben Medicalpark ta bana cok yakın ama iyi değil dediler orayı
Umaybuke Lindam06 Yarın 8.haftaya giriyoruz :) ben de Keçiörendeyim Medical Park ta Ulviye hanımı öneriyorlardı aslinda birkaç kişide görmüştüm.
Aydanur06 Lindam06 kim dedi bilmiyorum ama benim ikinci hamileligim yeniden ordan paket aldim biz memnun kalmıştık. İlk dogumum pandemi oncesiydi pandemi donemi sorunlar yasayan olmus hastaneden dolayi ama sonucta para veriyoruz bir sorun olunca sikayet hakkiniz var
Lindam06 Liyacim sanırım bizimde bu fiyatları bulucak . Paketin içinde neler var ? Bilgi verebilir misiniz. Bizimde doğumumuz şubat 2024 aynıyız sanırım hemen hemen ben 9+3 üm.
Umaybuke Liyacim Evet ben de ikisiyle görüştüm bana da Medical Park daha iyi geldi ama bilmiyorum Lokman hekimden de haber bekliyorum ona göre kesinlestirecegim
Aydanur06 Liyacim evet ulviye hoca benim doktorum ilk dogumumdada ondan paket almistik simdi yeniden aldik memnunuz istedigimiz zaman tlf falan ulaşabiliyoruz
Lindam06 Umaybuke bu kadar övmeye bir gidip muayene olmak lazım aslında 🤗 hem eve yakın birseyeolursa daha cabuk gidebileceğim hastane ama işte olumsuz yorumlar insanın canını sıkıyor
Liyacim Lindam06 Şöyle ben Batıkent medicalpark ile görüştüm , sezaryan normal doğum farketmiyor paket içinde 10 muayene , doğum, babaya mini chekup , oda süsleme ,( tek seferlik sanırım )psikolog diyetisyen var sadece detaylı ultrason pakete dahil değilmiş
Umaybuke Lindam06 Evet ben de bir gitmeyi düşünüyorum aslında :) Herkesin beklentisi farklı herkesi de memnun edemiyorsunuz böyle işletmelerde bunu da göz önünde bulundurmak lazım. Tabi ki en hassas konu bebislerimiz en küçük kötü yorumda tereddüt ediyoruz doğal ama dediğim gibi çok gördüm ismini ben şans vermeyi düşünüyorum :)
Liyacim Umaybuke yani evet herkesin beklentisi farklı ben biraz fazla detaycıyım ve talihsiz bir gebelik yaşamıştım öncesinde o yüzden ilk olacağından dolayı fazlaca heyecanlıyım Allah nasip ederse tabi. Ama dediğim gibi size yakınmış , ulviue hanımı çok duymuştum inşallah hayırla doğururuz hepimiz 😂😂
Lindam06 Umaybuke hepimiz hakkında hayırlısı olsun bende fikir alırsam yazarım yıne 🤗 Lokman hekim de arkadasım doğum yapmış gayette memnun kalmış
Lindam06 Liyacim anladım aslında güzel zaten bir tek som aylarda sürekli gidiliyor diye biliyorum. Şimdi ayda bire düştü muayemiz bizim. Bende deniyim şansımı 🤗🤗 teskeur ederım
Lindam06 Liyacim evet haklısınız bebekler hep öncelik bende 4 bebek kaybettim bu 5.bebeğim anlayan tek doktor da şuan gittiğim hocaydı oyuzden bırakmak istemedim ama Medicanyla çalışıyor yanlış bilmiyorsam orası da cok ucuz değil…
Umaybuke Liyacim Tabi ki çok normal detaycı olmanız ama akışına bırakın iyi düşünün her şey yolunda gider Allah’ın izniyle 🥰 inşallah sağlıkla kavuşalım bebişlerimize haberlerinizi bekliyorum 🥰
Liyacim Lindam06 ben 3 aylık oldum hala paketi almadım o yüzden kalan 6 aya yeter herhalde 10 randevu 😅 tek sıkıntı testlerin çoğunu da yaptırdım 2 li 3 lü ve şeker kaldı bi , onlara da toplu para vermiş oluyoruz
Liyacim Lindam06 çok geçmiş olsun hayırla kucağınıza alın inşallah ☺️☺️ sağlıkla doğarlar büyürler inşallah
Umaybuke Lindam06 Lokman hekim hakkında ilk defa yorum duydum galiba 😅 Çok teşekkür ederim inşallah sağ salim alırız kucağımıza bebislerimizi 🥰🥰
Lindam06 Umaybuke şimdi arkadaşımla konustum yeni doğum yapanlar varmış bilgi vericek:) yazarım burayada lokman hekim hakkında
Lindam06 Liyacim Umaybuke Merhaba kızlar :) Paket aldınızmı bilmiyorum ama Lokman Hekim Etlik 21 milyar dedi Medicalpark Keçiören normal doğum Uzman 25 bin Doç.28bin Batıkentte aynı sadece Aylin hanım için 30 bin dediler. Medicana Asistan doktor 25 Uzman 30 bin Paket içeriği Babaya ufak chekup Bebek kontrolü 1 gece yatış diyetisyen bir doktor daha dedi kontrol için hatırlamıyorum 🙈 2li ve 3 lü test şeker ve diğer bütün tahliller 10 muayene hak. … .