Surprizyumurta Arkadaşlar tuvaletimi yaptıktan sonra peçeteye kahverengimsi, sümük gibi bir pıhtı geldi. 9 haftalığım. Hastaneye acile gittim ama kadın doğumcu yoktu. Kimse birşey söyleyemedi, ebeler kanama olursa gel dediler. Yarın sabah doktoruma gidicem. Böyle bişey başına gelen varmı? Bir sıkıntı yaratır mı?
KbraEtli Canım korkma benimde olmuştu doktorum bana son adetinde kalma pıhtılar rahım genişledikce atar demişti Halk arasında da kesi yerleşiyo ondan olur diyolar. 2 ay boyunca adet dönemimde Olmuştum progestan kullandım 3 ayıma kadar şimdi 38 haftalığım
Freearc Surprizyumurta canım merhaba bende de aynı durum varda doktorun ne dedi ben pzt siyi bekliyorum. Çok korkuyorum.