Sperm düşüklüğü konusunu görünce bende bi yazıyım dedim 7 yıllık evliyim ve eşimde sperm sayısı azlığı morfoloji bozukluğu ileri hareketlilikte azlık vardı 1 tane aşılama yapıldı olmadı tüp bebek denendi olmadı eşimde çift raraflı varikösel çıktı ve ameliyat oldu takviye ilaç kullandı ama sayısı artmadı mikrotese yapılacak kadar imkansız değildi durumumuz ama normal yollada tedavilerlede hamile kalamadım yapmadığımız kür kalmadı yok bu arada 30 yaşında eşim şuan ve sene geçtikçe sayı azalıyodu sonra arı poleni arı sütü daha başka çeşitli şeylerle kür hazırlandı hacamat yapıldı kasık bölgesine bende hacamat ve sülük tedavisi gördüm kilo verdim kilo çok önemli ve bu aşamadan yaklaşık 6 ay sonra kendiliğinden hamile kaldım tabi ovülasyon takibi yaptım sürekli yumurtlama zamanı ilişki oldu şuan 37 haftalık olduk çok şükür beklemek zor başından geçen biri olarak anlıyorum rabbim yardımcınız olsun