Kızlar aslında her zaman gittigim hastanede bebek haftasına uygun cikiyordu. Bugün başka hastaneye geldim. İki hafta geri diyorlar. 18 haftalık olması lazım 16 haftalık diyorlar. Oysaki geçen hafta kadın doğum acilde 17 haftalık uygun demislerdi. Cihazdan cihaza değişir mi bu durum