TheMuhtesem Busece06 ben de araştırıyorum yarın yaşam bankasını arayacak eşim doktorumuz orayı önerdi, bir de onkim var orayı da arayacağız
FatmaAselinAnnesi_60 Busece06 evet saklanıyor aylık kirası 15 bin demişti doktorumuz vazgeçtik dolar ile gidiyor
Busece06 TheMuhtesem bende atigen ve yaşam bankasıyla görüştüm yaşam bankası bizi ikna etti gibi bugün alıcaz paketi bizde inşallah
TheMuhtesem Busece06 hayırlı olsun, paket ve kit olarak toplam kaça geldi? Kaça anlaştınız yıllık olarak
Busece06 TheMuhtesem ilk sezeryan esnasında 1250 eğer doku sağlık bakanlığında uygun görülürse 9 bin tek seferlik oda taksitle oluyor. Sonra her yıl 1300 lira kira ücreti bence iyi gayet Allah muhtaç etmesin ama nelere para harcıyoruz düşününce
TheMuhtesem FatmaAselinAnnesi_60 emin misiniz yıllık ücreti bile 6-7bin maks diye duydum ben, kuzenime 10yıl önce yaptırılanın bile ücreti senelik 1000dolardı
TheMuhtesem Busece06 çok teşekkür ederim, bence de gayet iyi tahmin ettiğim rakamlar. Sağlıkla gelsin bebeklerimiz, hiç ihtiyacımız olmasın inşallah 🌼