xbebegimx bende birkaç gün önce vuruldum hemşire bebeğin hareketlerini takip et dedi vurulduktan sonra ikinci yada üçüncü gün az hareket etti gibi geldi şimdi normale döndü çok şükür az da etse birşey olmaz Allahın izniyle benim sıkıntım aşının vurulduğu yer şişmiş ve sertleşmiş morluk yok ama bunu yaşayan var mı