nisanne dış gebelik olsaydı durmayan bi kanamanız olurdu ve hastaneye gitmiş olurdunuz hemen, doktor görüp almış olurdu dış gebelikteki embriyoyu. Çünkü ben de bi kez kimyasal yaşadım ve kanama olduğunda aşırı ağrı çekmiştim çok başka bi ağrıydı. Tuvaletteyken de parmak yarısı kadar bi pıhtı geldi ve onu atınca birden rahatladım. Sanırım oydu düşen. Ardından 2. Ayında hamile kaldım :) Hayırlısı hakkınızda..