fizikcianne Kızlar hastane odasında çekimi kendi yapan var mi? Eşimle bebekle sadece bir kaç poz olsa yeter fotoğrafçıya gerek yok diye düşünüyorum. Benim gibi düşünen var mı?
Gkee fizikcianne aynen ben de öyle yapicam zaten süslemenin icinde oglumun 3 poz fotosu olacak ücümüz olarak telefondan cekiliriz diye dusunuyorum
Mine9166 fizikcianne bende kendimiz yaparız diye dusunuyorum fotoğrafçıların çektiklerinide inceledim çok fark yaratacak pozlar yok.
menessare Bencede yeterli bende öyle bir kaç fotoğraf anı kalsın yeter çok abartmaya gerek yok bence herseyi 🤷♀️
Gam Ben fotoğrafçıya sordum 800 TL istedi bana fazla geldi aileden biri çekebilir o kadar para vermeye gerek yok bence