37+4 Haftalık gebeyim bugün biraz fazla yürüdüm yürürken genitalimde batma oldu eve geldim dinlendim yeni telimde batma baskı devam ediyor ara ara geçiyor kasıklarımda da ağrı var bebek çok hareketli acaba çok yürüdüğüm için mi yoksa bu bir doğum sancısı mı dinlenince geçiyor ağrı gerçek doğum sancısı nasıl olur