Mervedenizkrks benim beta değerim 2598 çıkmıştı ne keseyi nede bebeği gördüm Çarşamba günü inşallah gidecem görürüm normal diyorlar bazıları inşallah öyledi doktorun dediğine göre 5 6 haftalikmisim ama göremedi keseyi bebegide sancı oluyor karnimd kasığımda sırtımda ağrı oluyor bebek yerlesiyomus o yüzden olabiliyor kanama yoksa sıkıntı yok