Yektek22 Kizlar az önce doktordan çıktım kesem 25 mm olmuş. Karından usg ile baktı ama bebek için haftaya götürürüz dedi. Normalde bu ölçüde gören çok var sizce bir sıkıntı mı var yoksa normal mi adete göre 7+2 bugün ama geç döllenme olabilir dedi doktor