Slma_aygn 06yc 30 hafta 1600 Gr dı bir hafta ileride gidiyor gebelik şekeri var bende diyet yapıyorum bide
GULMUSTAFA-2011 06yc bende post açıp sormayı düşündüm bugün sabah doktora gittim randevum vardı 29+5 haftalik kilosu 1.220 gr. Bana biraz az geldi acaba normal mi sizce yoksa az mı bilemedim
Semaa_ckr Bende burda bekliyim çarşamba randevum var tam 31+0 oluyorum şu kilo konusuna çok kafama takıyorum insan ister istemez hep bu postları merak ediyor bakmim diyorum ama olmuyor
Ulvana 06yc 31+5.(1700) bana küçük geldi. Yanimda 32 haftalığa(2300)dediler sen artik yeme bebek büyük dediler Bende büyüsün istiyorum .ciğer geliştirici de oldum idrar yolunda ağrım var diye.
Asyaaammmm Ulvana 32+0 bugün kontrol de benim de bebek kilosu 2300 çıktı 34 haftalık la uyumlu ama doktorum bana beslenmemle ilgili her hangi birşey söylemedi sadece bebek biraz iri olacak gördüğüm kadarıyla annesi de iri dedi güldü😁
5melekannesi 06yc 31 haftalıkta 1800 gramdı bugün tam 32 olduk doktorum mükemmel çok güzel beslemişsin dedi ama etrafımdaki mallar ayy ne kadar zayıf dedi 😂😂
NesliMomm 06yc Haftada gittim 2 gün önce 1534 gr dı. Doktor haftasına göte gayet normal dedi. Anne ve bebeğin yapısına göre değişiyor bence çok takmamak gerekiyor.☺️