aygunes24 benim bugün 40. Haftam doldu maalesef kanala girmedi ve suyunda azalma olduğu için yarın sezaryen planlayacağız, sancım ara ara oluyordu bebekte inmeye çalışmış ama inememiş dedi açılma vs de yok suni sancı deneyelim istersen ama tavsiye etmiyorum travmatik olabilir dedi hakkımızda hayırlısı olsun dedik yarın sezaryen günümüz belli olacak nasipse