Prensm benim bildiğime göre de asıl negatif çıkınca vuruyorlar, pozitif çıkarsa başka tedavi yöntemleri var, o testin pozitif çıkması epey tehlikeli ama artık onunda tedavisi var, indirekt coombsun pozitif çıkması diye aratırsanız görürsünüz, ama test negatif çıkarsa önlem için 28. Haftada iğne vuruluyor, tabi kanamalı Gebelikte kanamadan sonra da vuruluyor, ilk çocuğum kanamalı gebelikti 2 kez vuruldum, üstelik Doğumdan sonra anlaşıldı ki bebeğim kan grubu negatif, hiç vurulmayabilinirdi de hamilelik boyunca fakat riske atmaya gerek yok.