Kızlar 36+1 oldum bugün geçen hafta pembemsi lekelenmem olmuştu nişan mı bilmiyorum enfeksiyonum da var. Merak ettiğim ara vermiştim doğum egzersizlerine onlara başlayayım mı sizce bidaha. Hurma falan yemeye başlayayım mı. Yoksa doğumu tetiklerse erken mi olur