merhabalar 33+6’dan yaziyorum yaklasik bir aydir asiri odemim vardi iki gun once sansa tansiyonuma baktirdim ve 14-7.13-6 gibi degersiz sayilar cikti bu yuzden takip onerdi ertesi gun 16-10’a kadar cikti yatis verildi idarimda eser miktarda protein kacagi varmis 24 saatlik idrar toplaniyor su anda hala hastanedeyim benim gibi boyle bir durum yasayan var mi? belli etmiyorum ama cok tedirginim nolacak bilmiyorum