Yknpnr 13 14 15 tansiyonu olup normal doğum yapan varmı bgn doktorum bana normal doğumu unut dedi sezeryan için gün verdi🙄
Caglasmsk Yknpnr sürekli oyle mi yoksa arada mi? Bazen benimde yüksek cikiyo bazen aşağıda cikiyo ama hic oyle bisey demedi🤷
Melissnil Yknpnr yüksek tansiyon normal doğumda tehlikeli cnm. Özellikle senin için. Doktorun bu yüzden sezaryen vermiştir.
Caglasmsk Yknpnr yüksek tansiyon biraz tehlikeli aslında. Normal dogumla degil ama erken dogumla ilgili tehlikeli diye biliyorum. Tabi nekdr dogru bilemem sadece duydum dogru olmayabilir. Insallah bi bilen çıkar.